View Full Version : NW-warmup
OceanSoul
24 January 2005, 17:55
Jeg har et spørgsmål - hvorfor kommer I ikke og varmer op for Nightwish den 9. februar. Mange ville 100% blive rigtig glade for, hvis I kom. Er det noget der er blevet overvejet eller hvordan fungerer det? =)
~One with the wawes - Oceansoul~
imported_n/a
24 January 2005, 18:09
Klart, tanken har da strejfet. Men jeg tror de har et eller andet i tankerne allerede. Største problem er nok at vi spiller på Gimle i Roskilde den 12. Feb med support: Blow. Det ligger jo lige lidt for tæt på må man sige. Men godt med nogle gode Q´s. Keep them coming.
Pinocchio quote: "Sit on my face honey ...and I will tell you a lie" :-)
EskiDEATH
24 January 2005, 18:45
Hov...jeg går sgu'da på skole i Roskilde - jeg skal da klart lægge vejen forbi Gimle og se jer atter en gang...:)
Damn, det anede jeg slet ikke - tak for oplysningen Kral!
You deserve all the respect, you can get!
11 Dreams is a KILLER!
And it's good too...
imported_n/a
24 January 2005, 19:11
Det var så lidt da. Men det står da under tourdates jo :-) Det kunne være vi skulle overveje og lave en lille lysreklame agtig ting som fortæller om de 2 næste gigs eller noget... Vi ses da der Eski
OceanSoul
24 January 2005, 21:16
Nice ide, Kral.. =) Men synes sgu, det er noget ærgeligt med Nightwish, især fordi jeg ved, at der er mange, der har spurgt efter det.. Regner da også med at være der den 12. Så ses der! :D
~One with the wawes - Oceansoul~
Centurion
24 January 2005, 21:49
Kral....når jeg og min kjære skal gifte oss. Kan ikke Mercenary komme å ta en kick på festen etterpå?..:P
You are closer to the edge now, one push and YOU disapear.. :P
Centurion
24 January 2005, 21:51
gig for faen..hvordan fikk jeg til å skrive kick..:P
EskiDEATH
25 January 2005, 22:10
De kan jo give festen et "kick"...
You deserve all the respect, you can get!
11 Dreams is a KILLER!
And it's good too...
imported_n/a
25 January 2005, 22:21
Jo klart, hvis økonomien osv hænger sammen. Du skal jo ud og leje PA anlæg osv. Men mail mig om det ok
Centurion
26 January 2005, 00:32
Det var en spøk. Men det hadde vært kult. Hehe. Tviler på at økonomien min holder til å leie Mercenary.. Jeg vet om noen som fikk Satyricon til å spille når de giftet seg her i Norge..:D
imported_n/a
26 January 2005, 00:43
Det er jo det jeg mener, det kunne jo godt lade sig gøre, men ja det kræver lidt penge, for et bryllup er ikk billigt i forvejen. Men det kunne da have været sjovt. "Er der andre der skal bruge metal til deres fest, så sig til". hahaha.
OceanSoul
11 April 2005, 22:22
quote:Originally posted by Kral
Det er jo det jeg mener, det kunne jo godt lade sig gøre, men ja det kræver lidt penge, for et bryllup er ikk billigt i forvejen. Men det kunne da have været sjovt. "Er der andre der skal bruge metal til deres fest, så sig til". hahaha.
Mener du det? xD Altså - jeg er villig til at ofre lidt på en privat koncert.. [8D] Er lige igang med noget pimpin' her.. :D
~One with the waves - Oceansoul~
imported_n/a
12 April 2005, 14:59
Ja selvfølgelig da. Hvis forholdene osv er iorden så hvorfor ikke. Men jo længere du venter jo dyrere bliver vi at få ud. Jeg pimper også lige lidt :-)
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.