PDA

View Full Version : Tak for en fed lørdag aften på Skråen

aggi
22 October 2006, 12:32
I gutter er sku for gode, var dybt imponeret over kvaliteten i forhold til CD'en osv, helt i top Live performance!!

Købte en Tshirt med 11 dreams på ryggen, men de fandtes kun i Large, og jeg ville helst have en XL, er det muligt på nogen måde at lave en bytter ?
(Købte Large for at have en Tshirt overhovedet)

Nej må sige, det var den fedeste koncert jeg kan mindes overhovedet, ikke mindst når man kender alle numrene fra den nyeste CD - Ville dog gerne lige ha' hørt Screaming From the Heavens som toppen af kranse kagen =))))

Men hva, kan jo ikke få alt =)

Send gerne PM hvis der kan arrangeres noget med den Tshirt, så får i adresse osv..

Tak for en god aften!
Christian...

Severin
22 October 2006, 18:13
Stor ros til jer alle sammen for smukt at ramme tonerne, negle soloerne perfekt, klare breaks'ene uden problemer, levere andenstemme til Mikkel og skabe stemning bag sangene med halvvejs symfoniske melodier på keyboardet.

Bravo bravo!

I er uden tvivl det fedeste danske bands jeg har set.

Jeg var dog også imponeret over Broadmoore, der genopfriskede min tro på, at Danmark kan lave mere end bare groovy død.

Valle
23 October 2006, 20:04
Ja det bare en god koncert, Mercenary is spillede super!! (men det havde jeg da også regnet med)
Var dog lidt betænkelig angående Rene og om i spillede noget 11 Dreams / EverBlack..
Men syns Rene klarede det super og det var i alt bare en rigtig feee' oplevelse! :D

Og nu vi er ved det.. Er det nogen der kan huske sættet? :confused:

grann1973
24 October 2006, 16:12
Jeg vil bare gerne tilslutte mig vurderingen af lørdagens koncert.

Det var en super koncert. Sidst jeg så dem var de opvarmning for Evergrey på The Rock i Kbh og der leverede de et absolut hæderligt stykke arbejde. I lørdags var de dog efter min mening helt med i metallens Champions' League.

Grann

grann1973
24 October 2006, 16:32
Jeg er ikke 100% sikker på rækkefølge men det var noget i denne stil:

Soul decision
Redefine me
The year of the plague
Firesoul
Lost reality
Loneliness
World hate center
Simplicity demand
Seize the night

11 dreams
The hours that remain

Mike Park
24 October 2006, 18:09
....og Redestrucktdead mellem 11 og THTR.....:)

OceanSoul
24 October 2006, 18:24
Mitä vittua!!!?!

THTR OG ReDestructDead? En unfair verden vi lever i. Sådan så settet slet ikke ud på The Rock. *suk*

The Replicator
24 October 2006, 18:24
Tak for rosen!! :D det betyder meget at høre at i kunne li vores performance!! Ikke mindst min!!! ;)

MetalMisfit
29 October 2006, 02:23
I wish I could read Danish.

Severin
29 October 2006, 08:41
I wish I could read Danish.

To sum it all up:
Us: Mercenary you rocked that show... All of you!
René: Thx :)

Reverend Su
29 October 2006, 16:22
To sum it all up:
Us: Mercenary you rocked that show... All of you!
René: Thx :)

yeay for translations! :)

MetalMisfit
30 October 2006, 01:42
Severin, thanks for the translation! I wonder how hard it would be to teach myself Danish! LOL!

Severin
09 December 2006, 19:24
Severin, thanks for the translation! I wonder how hard it would be to teach myself Danish! LOL!

I think pretty much any language is difficult to learn by yourself...

come visit the country for a few years and you might catch on quickly...